FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zasady obowiązujące na forum - przed rejstracją przeczytaj
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum 6 Company Strona Główna » Regulamin » Zasady obowiązujące na forum - przed rejstracją przeczytaj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Mistrz Jedi



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

Skąd: Bespin

 Post Wysłany: Nie 14:06, 16 Paź 2005    Temat postu: Zasady obowiązujące na forum - przed rejstracją przeczytaj

I. OGÓLNIE

1. Prywatne sprawy zalatwia sie prywatnymi wiadomościami (PM, PW).

2. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu.

3. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane.

4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

6. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika będzie usuwany.

7. Wszelkie przejawy nabijania postów będą zwalczane i karane.

8. Wszystkie posty i ich treść są własnościa ich autorów. Publikacja bez zgody autorów, bądź administratora jest zabroniona.

9. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiednich dzialow.

10. Zabrania sie reklamowania stron o treści pornograficznej lub niezgodnych z prawem.

11. Użytkownik ma prawo złożyć skargę na moderatora lub administratora w PW lub mailu do głownego admina - Maro.

12. Prośby o ponowne otwarcie tematu przesyłamy PW do ADMINISTRATORA/MODERATORA który rozważy daną prośbę - Najlepiej do Dave'a on jest trzeźwo myslacy. Wink

14. Używaj pogrubionej czcionki, rozmiaru "duży", "ogromny", koloru, Caps Lock'a tylko dla podkreślenia jakiejś sprawy.

15. Nie pisz z błedami, slangiem lub dialektem. Ułatwi to komunikacje.

16. Twórz konto z nickiem takim jak w grze. W przeciwnym razie ksywki będa poprawiane.

17. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:

a) wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,

b) zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad dobrego wychowania (ZAKAZ UŻYWANIA SŁÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBRAŹLIWE),

c) naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich,

d) zawierać linków z wirusami.


II. BAN i KARANIE UŻYTKOWNIKÓW


1. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

2. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub jeśli użytkownik ma modem na całą grupe IP np. 212.116.xxx.xxx.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje jeden z Administratorów po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

4. Po otrzymaniu bana lub ostrzeżenia osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.

5. Osoba może dostać bana/ostrzeżenie kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.


III. SYGNATURKA i AVATHAR


1. W podpisie nie można używać powiększonej czcionki.

2. Podpis i avathar nie może zawierać dużych obrazków które powodują "rozjeżdzanie się" forum. Dopuszczalny rozmiar obrazka w podpisie wynosi 120x120 pikseli a avathara 128x128 pikseli.

3. Treść podpisu/avathara nie może obrażać innych osób.

4. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka/avathar będzie zmieniana lub będzie usuwana.

5. Zabrania się stosowania jako avatharu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem


IV. O ADMINACH


1. Admin ma zawsze rację.

2. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu.

3. Admini nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

4. Admini nadzorują działanie Forum i przyjmują wszelkie uwagi na ten temat.

5. Admini mają prawo usunąć daną osobę z forum uzasadniając swoje postanowienie w dziale "Forum".

6. W razie uwag prosze utworzyć stosowny temat w dziale "Forum" lub wysłać PW do Administratora.

7. Administrator zastrzega sobie kasowanie PW użytkowników w celu zmniejszania bazy danych. Ponadto ma prawo do wglądu w PW użytkowników.

8. Jeśli admin niema racji patrz punkt 1.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum 6 Company Strona Główna » Regulamin » Zasady obowiązujące na forum - przed rejstracją przeczytaj
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group